BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 5, 2009

我的创作1

深夜里 我不想睡

只剩下墙角花瓶里的白色玫瑰
陪着我惭愧地惭愧
忍住眼泪 我真的不会
对着街道大喊 是对还是不对
为了爱你 我绝不后退
我问星星 这份爱是不是蜻蜓点水
我问月亮 爱是不是那么容易被摧毁
我问自己 爱会不会想玻璃一样易碎
什么也不求
只盼望这一次真的爱对

4 comments:

ws said...

hi, I am the coordinator of zaishangyanshang.wordpress.com.

I find that your blog is interesting. Is it possible for zsys to repost your articles?



Tks

ws
0193334252
zaishangyanshang@gmail.com



Industries: Education
Address: Miri, Sarawak
Height: 172 cm
Weight: 60 kg
Marital status: In a relationship
Interest: Reading, Watching movie, swimming, sleeping, writing poem
Dream: travel all around the world

My blog address ishttp://yhping8813.blogspot.com

Have a good day to u and nice to meet you.

Jordan

Anonymous said...

is posting comment available now?

cute rabbit said...

不错嘛~可以拿去交涟漪稿了哦^^

Jordan Yii said...

过奖过奖。。只是突然有灵感就创作出来。突然发现创作可以治疗胡思乱想,这样我就不必花时间乱想东西,而是花时间创作更好的作品~ :-)